Active Topics

BOLA JARING

Borak Berkaitan Sukan

Moderators: Paktam, faizridwan

User avatar
Ikasnow
Ahli Forum
Leftenan Muda
Leftenan Muda
Malaysia
Posts in topic: 5
Posts: 918
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:14 am
Mood:
Has thanked: 5 times
Gender:

Re: BOLA JARING

Post by Ikasnow » Thu Apr 04, 2019 11:03 pm

nananazeri wrote:
Thu Apr 04, 2019 10:32 pm
Ikasnow wrote:
Thu Apr 04, 2019 10:31 pm
nananazeri wrote:
Thu Apr 04, 2019 10:30 pm

Makan salad.. HAHA sayur jgk kn kn kn

tkpe²nanti aku nak tengok hang makan sayur . haha
Eleh hang mcm makan jw ckp org
aku memang makan uh , cuma kekadang aku malas jee nak makan hahaha
💚iqa💚

User avatar
nananazeri
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 13
Posts: 1606
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:33 am
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Gender:

Re: BOLA JARING

Post by nananazeri » Fri Apr 05, 2019 9:46 pm

Ikasnow wrote:
Thu Apr 04, 2019 11:03 pm
nananazeri wrote:
Thu Apr 04, 2019 10:32 pm
Ikasnow wrote:
Thu Apr 04, 2019 10:31 pm



tkpe²nanti aku nak tengok hang makan sayur . haha
Eleh hang mcm makan jw ckp org
aku memang makan uh , cuma kekadang aku malas jee nak makan hahaha
Ye la tu.. Tk mkn ngaku je la
Nn🙈💜

User avatar
Ikasnow
Ahli Forum
Leftenan Muda
Leftenan Muda
Malaysia
Posts in topic: 5
Posts: 918
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:14 am
Mood:
Has thanked: 5 times
Gender:

Re: BOLA JARING

Post by Ikasnow » Fri Apr 05, 2019 10:16 pm

Teknik Permainan Bola Jaring
Teknik Permainan Bola Jaring
Kedudukan
Terdapat tujuh pemain dalam setiap pasukan, yang diberi kedudukan yang ditetapkan (sesetengah variasi remaja/latihan hanya mempunyai lima pemain setiap pasukan.) Setiap pemain perlu memakai “bib” menunjukkan satu dari kedudukan di bawah, menunjukkan kedudukan pemain tersebut. Setiap pemain hanya dibenarkan di sudut tertentu di gelanggang: pemain yang terkeluar dari kedudukan mereka dianggap “offside”. Kedudukan
💚iqa💚

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 14
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: BOLA JARING

Post by Nursahirah74 » Sat Apr 06, 2019 6:29 pm

Ikasnow wrote:
Fri Apr 05, 2019 10:16 pm
Teknik Permainan Bola Jaring
Teknik Permainan Bola Jaring
Kedudukan
Terdapat tujuh pemain dalam setiap pasukan, yang diberi kedudukan yang ditetapkan (sesetengah variasi remaja/latihan hanya mempunyai lima pemain setiap pasukan.) Setiap pemain perlu memakai “bib” menunjukkan satu dari kedudukan di bawah, menunjukkan kedudukan pemain tersebut. Setiap pemain hanya dibenarkan di sudut tertentu di gelanggang: pemain yang terkeluar dari kedudukan mereka dianggap “offside”. Kedudukan


Hm...yg ni sya dh kuasai ...😁😁
❤️ara 🐼

Matasepet
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 2
Posts: 1631
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: BOLA JARING

Post by Matasepet » Sat Apr 06, 2019 9:43 pm

Nursahirah74 wrote:
Sat Apr 06, 2019 6:29 pm
Ikasnow wrote:
Fri Apr 05, 2019 10:16 pm
Teknik Permainan Bola Jaring
Teknik Permainan Bola Jaring
Kedudukan
Terdapat tujuh pemain dalam setiap pasukan, yang diberi kedudukan yang ditetapkan (sesetengah variasi remaja/latihan hanya mempunyai lima pemain setiap pasukan.) Setiap pemain perlu memakai “bib” menunjukkan satu dari kedudukan di bawah, menunjukkan kedudukan pemain tersebut. Setiap pemain hanya dibenarkan di sudut tertentu di gelanggang: pemain yang terkeluar dari kedudukan mereka dianggap “offside”. Kedudukan


Hm...yg ni sya dh kuasai ...😁😁
Aku lagi tak tau macam mane nak main bola jaring😂tak mahir lagi
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 14
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: BOLA JARING

Post by Nursahirah74 » Sun May 12, 2019 10:10 pm

Matasepet wrote:
Sat Apr 06, 2019 9:43 pm
Nursahirah74 wrote:
Sat Apr 06, 2019 6:29 pm
Ikasnow wrote:
Fri Apr 05, 2019 10:16 pm
Teknik Permainan Bola Jaring
Teknik Permainan Bola Jaring
Kedudukan
Terdapat tujuh pemain dalam setiap pasukan, yang diberi kedudukan yang ditetapkan (sesetengah variasi remaja/latihan hanya mempunyai lima pemain setiap pasukan.) Setiap pemain perlu memakai “bib” menunjukkan satu dari kedudukan di bawah, menunjukkan kedudukan pemain tersebut. Setiap pemain hanya dibenarkan di sudut tertentu di gelanggang: pemain yang terkeluar dari kedudukan mereka dianggap “offside”. Kedudukan


Hm...yg ni sya dh kuasai ...😁😁
Aku lagi tak tau macam mane nak main bola jaring😂tak mahir lagi
Alalalalala ...belajar laa bukan susah pun nak main 🤔🤔😅😅
❤️ara 🐼

Matasepet
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 2
Posts: 1631
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: BOLA JARING

Post by Matasepet » Wed Jun 12, 2019 11:37 pm

Nursahirah74 wrote:
Sun May 12, 2019 10:10 pm
Matasepet wrote:
Sat Apr 06, 2019 9:43 pm
Nursahirah74 wrote:
Sat Apr 06, 2019 6:29 pm




Hm...yg ni sya dh kuasai ...😁😁
Aku lagi tak tau macam mane nak main bola jaring😂tak mahir lagi
Alalalalala ...belajar laa bukan susah pun nak main 🤔🤔😅😅
Tau lah hang Tu wakil sekolah bola jaring kan🤔
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

User avatar
feyaa27
Ahli Forum
Leftenan
Leftenan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 1027
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:28 am
Mood:
Has thanked: 24 times
Gender:

Re: BOLA JARING

Post by feyaa27 » Wed Jun 12, 2019 11:42 pm

Nursahirah74 wrote:
Sun May 12, 2019 10:10 pm
Matasepet wrote:
Sat Apr 06, 2019 9:43 pm
Nursahirah74 wrote:
Sat Apr 06, 2019 6:29 pm




Hm...yg ni sya dh kuasai ...😁😁
Aku lagi tak tau macam mane nak main bola jaring😂tak mahir lagi
Alalalalala ...belajar laa bukan susah pun nak main 🤔🤔😅😅






Tolong la ajar macam mana nak main bola jaring
💙FN💛

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 14
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: BOLA JARING

Post by Nursahirah74 » Fri Jun 21, 2019 9:44 pm

feyaa27 wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:42 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun May 12, 2019 10:10 pm
Matasepet wrote:
Sat Apr 06, 2019 9:43 pm


Aku lagi tak tau macam mane nak main bola jaring😂tak mahir lagi
Alalalalala ...belajar laa bukan susah pun nak main 🤔🤔😅😅






Tolong la ajar macam mana nak main bola jaring


kat sekolah kan ada yang guru mengajar tentang sukan
❤️ara 🐼

Post Reply

Return to “Sukan”