Active Topics

Anak Nurul Iman Berboling

Aktiviti-Aktiviti Yang di Jalankan Oleh Rumah Nurul Iman Atau Pelawat

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 30
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Anak Nurul Iman Berboling

Post by zylajasmine » Sun Nov 25, 2018 1:35 pm

Image
teka-teka.. ni siapa ? :lol:


Image
eh eh eh.. boleh baling ke tuh? macam melantun je bola tu.. :P :P
Image
hmm :?: :?: :?: betul ke salah cara baling ni?
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 9
Posts: 3542
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by Paktam » Sun Nov 25, 2018 2:10 pm

zylajasmine wrote:
Sun Nov 25, 2018 1:35 pm
Image
teka-teka.. ni siapa ? :lol:

Saya tahu izma
Image
eh eh eh.. boleh baling ke tuh? macam melantun je bola tu.. :P :P
:lol:
Image
hmm :?: :?: :?: betul ke salah cara baling ni?
Tak tahu la
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 30
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by zylajasmine » Sun Nov 25, 2018 2:48 pm

Image
tudia tudia tudia..hampa tengok.. dari belakang tau sapa .. :P :P :P


Image
ni siapa ye? hahahha.. dah tak kenal la pulak :lol: :lol: :lol:


Image
fuyohhh.. kaki terangkat kome.. hahaha.. jangan main-main.. :mrgreen: :mrgreen:
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

aiman33
Ahli Forum
Koperal
Koperal
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 158
Joined: Tue Dec 25, 2018 8:08 pm
Mood:
Has thanked: 2 times
Gender:

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by aiman33 » Wed Dec 26, 2018 9:35 pm

Paktam wrote:
Sun Nov 25, 2018 2:10 pm
zylajasmine wrote:
Sun Nov 25, 2018 1:35 pm
Image
teka-teka.. ni siapa ? :lol:

Saya tahu izma
Image
eh eh eh.. boleh baling ke tuh? macam melantun je bola tu.. :P :P
:lol:
Image
hmm :?: :?: :?: betul ke salah cara baling ni?
Tak tahu la
Saya tahu sikit je yang lain boleh tunjuk ajar...😊

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 9
Posts: 3542
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by Paktam » Wed Dec 26, 2018 10:51 pm

aiman33 wrote:
Wed Dec 26, 2018 9:35 pm
Paktam wrote:
Sun Nov 25, 2018 2:10 pm
zylajasmine wrote:
Sun Nov 25, 2018 1:35 pm
Image
teka-teka.. ni siapa ? :lol:

Saya tahu izma
Image
eh eh eh.. boleh baling ke tuh? macam melantun je bola tu.. :P :P
:lol:
Image
hmm :?: :?: :?: betul ke salah cara baling ni?
Tak tahu la
Saya tahu sikit je yang lain boleh tunjuk ajar...😊
kami semua akan membantu
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

User avatar
Ikasnow
Ahli Forum
Leftenan Muda
Leftenan Muda
Malaysia
Posts in topic: 12
Posts: 918
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:14 am
Mood:
Has thanked: 5 times
Gender:

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by Ikasnow » Wed Dec 26, 2018 11:00 pm

zylajasmine wrote:
Sun Nov 25, 2018 2:48 pm
Image
tudia tudia tudia..hampa tengok.. dari belakang tau sapa .. :P :P :P


Image
ni siapa ye? hahahha.. dah tak kenal la pulak :lol: :lol: :lol:


Image
fuyohhh.. kaki terangkat kome.. hahaha.. jangan main-main.. :mrgreen: :mrgreen:

yang pandai main boling ni , boleh laa ajar sya bermain . sy ni tak pandai sangat bermain boling , mintak tolong ajarkan :D . terima kasih
💚iqa💚

User avatar
feyaa27
Ahli Forum
Leftenan
Leftenan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 11
Posts: 1026
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:28 am
Mood:
Has thanked: 24 times
Gender:

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by feyaa27 » Wed Dec 26, 2018 11:07 pm

Ikasnow wrote:
Wed Dec 26, 2018 11:00 pm
zylajasmine wrote:
Sun Nov 25, 2018 2:48 pm
Image
tudia tudia tudia..hampa tengok.. dari belakang tau sapa .. :P :P :P


Image
ni siapa ye? hahahha.. dah tak kenal la pulak :lol: :lol: :lol:


Image
fuyohhh.. kaki terangkat kome.. hahaha.. jangan main-main.. :mrgreen: :mrgreen:

yang pandai main boling ni , boleh laa ajar sya bermain . sy ni tak pandai sangat bermain boling , mintak tolong ajarkan :D . terima kasih
Kalau ada yang pandai bermain boling...boleh la ajar saya ...sikit pun boleh la
💙FN💛

User avatar
feyaa27
Ahli Forum
Leftenan
Leftenan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 11
Posts: 1026
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:28 am
Mood:
Has thanked: 24 times
Gender:

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by feyaa27 » Thu Dec 27, 2018 12:08 am

Kalau yang mane pandai tu boleh la ..mengajar kami ...bermain boling ni..cara baling
💙FN💛

Matasepet
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 18
Posts: 1627
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by Matasepet » Thu Dec 27, 2018 1:13 am

aiman33 wrote:
Wed Dec 26, 2018 9:35 pm
Paktam wrote:
Sun Nov 25, 2018 2:10 pm
zylajasmine wrote:
Sun Nov 25, 2018 1:35 pm
Image
teka-teka.. ni siapa ? :lol:

Saya tahu izma
Image
eh eh eh.. boleh baling ke tuh? macam melantun je bola tu.. :P :P
:lol:
Image
hmm :?: :?: :?: betul ke salah cara baling ni?
Tak tahu la
Saya tahu sikit je yang lain boleh tunjuk ajar...😊

Jangan risau @@aiman33 kami semua sentiasa akan membantu 🙃
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

aiman33
Ahli Forum
Koperal
Koperal
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 158
Joined: Tue Dec 25, 2018 8:08 pm
Mood:
Has thanked: 2 times
Gender:

Re: Anak Nurul Iman Berboling

Post by aiman33 » Thu Dec 27, 2018 9:05 pm

Matasepet wrote:
Thu Dec 27, 2018 1:13 am
aiman33 wrote:
Wed Dec 26, 2018 9:35 pm
Paktam wrote:
Sun Nov 25, 2018 2:10 pm

Tak tahu la
Saya tahu sikit je yang lain boleh tunjuk ajar...😊

Jangan risau @@aiman33 kami semua sentiasa akan membantu 🙃
Terima kasih semua..saya hargai ape yang korang ajar🙃😀

Post Reply

Return to “Aktiviti Rumah Nurul Iman”