Active Topics

Muzik atau lagu kegemaran

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
Faizrosdi03
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Indonesia
Posts in topic: 58
Posts: 1914
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:45 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 17 times
Gender:

PINGAT

Muzik atau lagu kegemaran

Post by Faizrosdi03 » Sun Jan 13, 2019 3:03 pm

Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Allah 😎😎Faizrosdi cool Muhammad 😎😎

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 53
Posts: 4106
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 76 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by zylajasmine » Sat Jan 19, 2019 4:14 pm

Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 69
Posts: 3730
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 19 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Nursahirah74 » Sat Jan 19, 2019 9:30 pm

zylajasmine wrote:
Sat Jan 19, 2019 4:14 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha

Haha sapa la yang suka lagu dengar lagu sedih 😂😂
💕 Ara 💕

Matasepet
Ahli Forum
Kapten
Kapten
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 46
Posts: 1530
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Matasepet » Sat Jan 19, 2019 9:36 pm

zylajasmine wrote:
Sat Jan 19, 2019 4:14 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha
Jangan lah ..sampai banjir asrama sudah..😂😂
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

Faizrosdi03
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Indonesia
Posts in topic: 58
Posts: 1914
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:45 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 17 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Faizrosdi03 » Sat Jan 19, 2019 11:13 pm

zylajasmine wrote:
Sat Jan 19, 2019 4:14 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha
Wow rasa sapa la tu ye
Allah 😎😎Faizrosdi cool Muhammad 😎😎

Faizrosdi03
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Indonesia
Posts in topic: 58
Posts: 1914
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:45 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 17 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Faizrosdi03 » Sat Jan 19, 2019 11:15 pm

Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Yay thank kak zila👍🙄🙄
Allah 😎😎Faizrosdi cool Muhammad 😎😎

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 70
Posts: 3485
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Paktam » Sun Jan 20, 2019 2:00 pm

zylajasmine wrote:
Sat Jan 19, 2019 4:14 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha
Lagi bertambah air la
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 70
Posts: 3485
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Paktam » Sun Jan 20, 2019 2:01 pm

Faizrosdi03 wrote:
Sat Jan 19, 2019 11:13 pm
zylajasmine wrote:
Sat Jan 19, 2019 4:14 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha
Wow rasa sapa la tu ye
@nananazeri la kot
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 69
Posts: 3730
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 19 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Nursahirah74 » Sun Jan 20, 2019 3:18 pm

Paktam wrote:
Sun Jan 20, 2019 2:01 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sat Jan 19, 2019 11:13 pm
zylajasmine wrote:
Sat Jan 19, 2019 4:14 pm


Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha
Wow rasa sapa la tu ye
@nananazeri la kot



Ha'ah mmg pon dengar je lagu sedih trus mnngis 😂😂😂
💕 Ara 💕

User avatar
nananazeri
Ahli Forum
Kapten
Kapten
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 49
Posts: 1536
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:33 am
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Gender:

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by nananazeri » Sun Jan 20, 2019 3:30 pm

Paktam wrote:
Sun Jan 20, 2019 2:01 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sat Jan 19, 2019 11:13 pm
zylajasmine wrote:
Sat Jan 19, 2019 4:14 pm


Kalau putus cinta mesti la dengo lagu lagu yang jiwang. Bio banjir lagi kan. Hahahaha
Wow rasa sapa la tu ye
@nananazeri la kot
Aku lagi... Takde org lain ke
Nn🙈💜

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”