Active Topics

Sahabatku Sahabatmu Jua

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by zylajasmine » Wed Nov 28, 2018 3:38 pm

*Sahabatku...*
Kerana sekeping roti canai sedap di mana sekali pun... sanggup kau mencari,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana kenduri kendara jauh dimana sekali pun... bersungguh kau hadiri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana bolasepak yang kau minati... Stadium Bukit Jalil sanggup kau jejaki,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana ingin melihat keindahan alam semulajadi... bukit dan gunung habis kau terokai,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi berkonvoi motor & kereta... seluruh pelusuk negara telah kau susuri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi memancing... segenap lautan dan sungai sanggup kau redahi,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana pasar malam dan tani nampak sungguh meriah sekali... siang dan malam terus kau lewati,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana Gegar Vaganza dan Kilauan Emas Otai dah bermula.. terpacak kau di depan tv,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Tak salah apa yang kau lakukan semua ini,
Cuma ingatlah di hadapan kita ada sesuatu yang sedang menanti,

*Sahabatku...*
Sesungguhnya ketahuilah... umur ini hanya menunggu *mati*,
Inginku bertanya... Kemana jenazah kau akan dibawa nanti?

*Sahabatku...*
Seluruh pelusuk dunia telah pun kau terokai,
Bila tiba saat matinya jasad ini nanti... di masjid/surau jugalah kau akan dibawa solat dan mandi,

*Sahabatku...*
Sebelum kau terus menerus lupakan diri,
Biar diriku disini hadir menasihati,
Kerana sesungguhnya kau amat ku sayangi,
Mudah-mudahan bersama kita menuju ke Syurga Illahi. 😔

_*Dari sahabatmu yang sejati*_ 💚
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 21
Posts: 3870
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 19 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by Nursahirah74 » Fri Nov 30, 2018 3:02 pm

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 3:38 pm
*Sahabatku...*
Kerana sekeping roti canai sedap di mana sekali pun... sanggup kau mencari,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana kenduri kendara jauh dimana sekali pun... bersungguh kau hadiri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana bolasepak yang kau minati... Stadium Bukit Jalil sanggup kau jejaki,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana ingin melihat keindahan alam semulajadi... bukit dan gunung habis kau terokai,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi berkonvoi motor & kereta... seluruh pelusuk negara telah kau susuri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi memancing... segenap lautan dan sungai sanggup kau redahi,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana pasar malam dan tani nampak sungguh meriah sekali... siang dan malam terus kau lewati,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana Gegar Vaganza dan Kilauan Emas Otai dah bermula.. terpacak kau di depan tv,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Tak salah apa yang kau lakukan semua ini,
Cuma ingatlah di hadapan kita ada sesuatu yang sedang menanti,

*Sahabatku...*
Sesungguhnya ketahuilah... umur ini hanya menunggu *mati*,
Inginku bertanya... Kemana jenazah kau akan dibawa nanti?

*Sahabatku...*
Seluruh pelusuk dunia telah pun kau terokai,
Bila tiba saat matinya jasad ini nanti... di masjid/surau jugalah kau akan dibawa solat dan mandi,

*Sahabatku...*
Sebelum kau terus menerus lupakan diri,
Biar diriku disini hadir menasihati,
Kerana sesungguhnya kau amat ku sayangi,
Mudah-mudahan bersama kita menuju ke Syurga Illahi. 😔

_*Dari sahabatmu yang sejati*_ 💚


Sedih saya baca , ayat diatas tersebak hati saya 😭😭
❤️ara 🐼

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 21
Posts: 3870
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 19 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by Nursahirah74 » Fri Nov 30, 2018 3:22 pm

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 3:38 pm
*Sahabatku...*
Kerana sekeping roti canai sedap di mana sekali pun... sanggup kau mencari,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana kenduri kendara jauh dimana sekali pun... bersungguh kau hadiri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana bolasepak yang kau minati... Stadium Bukit Jalil sanggup kau jejaki,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana ingin melihat keindahan alam semulajadi... bukit dan gunung habis kau terokai,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi berkonvoi motor & kereta... seluruh pelusuk negara telah kau susuri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi memancing... segenap lautan dan sungai sanggup kau redahi,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana pasar malam dan tani nampak sungguh meriah sekali... siang dan malam terus kau lewati,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana Gegar Vaganza dan Kilauan Emas Otai dah bermula.. terpacak kau di depan tv,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Tak salah apa yang kau lakukan semua ini,
Cuma ingatlah di hadapan kita ada sesuatu yang sedang menanti,

*Sahabatku...*
Sesungguhnya ketahuilah... umur ini hanya menunggu *mati*,
Inginku bertanya... Kemana jenazah kau akan dibawa nanti?

*Sahabatku...*
Seluruh pelusuk dunia telah pun kau terokai,
Bila tiba saat matinya jasad ini nanti... di masjid/surau jugalah kau akan dibawa solat dan mandi,

*Sahabatku...*
Sebelum kau terus menerus lupakan diri,
Biar diriku disini hadir menasihati,
Kerana sesungguhnya kau amat ku sayangi,
Mudah-mudahan bersama kita menuju ke Syurga Illahi. 😔

_*Dari sahabatmu yang sejati*_ 💚


Sedih saya baca , ayat diatas tersebak hati saya 😭😭
❤️ara 🐼

User avatar
nananazeri
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 2
Posts: 1606
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:33 am
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Gender:

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by nananazeri » Fri Nov 30, 2018 8:01 pm

Nursahirah74 wrote:
Fri Nov 30, 2018 3:22 pm
zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 3:38 pm
*Sahabatku...*
Kerana sekeping roti canai sedap di mana sekali pun... sanggup kau mencari,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana kenduri kendara jauh dimana sekali pun... bersungguh kau hadiri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana bolasepak yang kau minati... Stadium Bukit Jalil sanggup kau jejaki,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana ingin melihat keindahan alam semulajadi... bukit dan gunung habis kau terokai,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi berkonvoi motor & kereta... seluruh pelusuk negara telah kau susuri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi memancing... segenap lautan dan sungai sanggup kau redahi,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana pasar malam dan tani nampak sungguh meriah sekali... siang dan malam terus kau lewati,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana Gegar Vaganza dan Kilauan Emas Otai dah bermula.. terpacak kau di depan tv,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Tak salah apa yang kau lakukan semua ini,
Cuma ingatlah di hadapan kita ada sesuatu yang sedang menanti,

*Sahabatku...*
Sesungguhnya ketahuilah... umur ini hanya menunggu *mati*,
Inginku bertanya... Kemana jenazah kau akan dibawa nanti?

*Sahabatku...*
Seluruh pelusuk dunia telah pun kau terokai,
Bila tiba saat matinya jasad ini nanti... di masjid/surau jugalah kau akan dibawa solat dan mandi,

*Sahabatku...*
Sebelum kau terus menerus lupakan diri,
Biar diriku disini hadir menasihati,
Kerana sesungguhnya kau amat ku sayangi,
Mudah-mudahan bersama kita menuju ke Syurga Illahi. 😔

_*Dari sahabatmu yang sejati*_ 💚


Sedih saya baca , ayat diatas tersebak hati saya 😭😭
kan sedih ayat ni hm..tersentuh hati :cry: :cry:
Nn🙈💜

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by zylajasmine » Sat Dec 01, 2018 2:54 pm

Nursahirah74 wrote:
Fri Nov 30, 2018 3:02 pm
zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 3:38 pm
*Sahabatku...*
Kerana sekeping roti canai sedap di mana sekali pun... sanggup kau mencari,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana kenduri kendara jauh dimana sekali pun... bersungguh kau hadiri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana bolasepak yang kau minati... Stadium Bukit Jalil sanggup kau jejaki,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana ingin melihat keindahan alam semulajadi... bukit dan gunung habis kau terokai,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi berkonvoi motor & kereta... seluruh pelusuk negara telah kau susuri,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana minat sungguh hobi memancing... segenap lautan dan sungai sanggup kau redahi,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana pasar malam dan tani nampak sungguh meriah sekali... siang dan malam terus kau lewati,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Kerana Gegar Vaganza dan Kilauan Emas Otai dah bermula.. terpacak kau di depan tv,
Tetapi rumah Allah di tempatmu sehari sekali pun tiada jua kau kunjungi,

*Sahabatku...*
Tak salah apa yang kau lakukan semua ini,
Cuma ingatlah di hadapan kita ada sesuatu yang sedang menanti,

*Sahabatku...*
Sesungguhnya ketahuilah... umur ini hanya menunggu *mati*,
Inginku bertanya... Kemana jenazah kau akan dibawa nanti?

*Sahabatku...*
Seluruh pelusuk dunia telah pun kau terokai,
Bila tiba saat matinya jasad ini nanti... di masjid/surau jugalah kau akan dibawa solat dan mandi,

*Sahabatku...*
Sebelum kau terus menerus lupakan diri,
Biar diriku disini hadir menasihati,
Kerana sesungguhnya kau amat ku sayangi,
Mudah-mudahan bersama kita menuju ke Syurga Illahi. 😔

_*Dari sahabatmu yang sejati*_ 💚


Sedih saya baca , ayat diatas tersebak hati saya 😭😭
Hati pun boleh tersebak eh. Bukan ke sebak tu perasaan. Hahahah
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by zylajasmine » Sun Dec 02, 2018 6:08 pm

Tampar Rakan Kerja Mengeratkan Silaturahim

Bagi mengeratkan hubungan sesama pekerja agar mereka lebih produktif bekerja, ada pelbagai acara yang dilakukan oleh sesebuah syarikat.

Namun, aktiviti untuk mengeratkan silaturahim pekerja di China ini agak berbeza dan unik apabila mereka diarah tampar rakan sekerja untuk tujuan eratkan hubungan sesama mereka. Acara tersebut diadakan di Nanchang, Jiangxi bagi meraikan ulang tahun ke-14 salun kecantikan Jinhuayuan, lapor SCMP.

Rakaman tersebut menunjukkan 12 orang pekerja di sebuah salun kecantikan melutut di atas pentas dan menampar sesama mereka. Menurut seorang pekerja salun itu, aktiviti seperti itu bagus untuk mengeratkan semangat berpasukan dalam kalangan pekerja.

Ia bukanlah sesuatu yang baru di negara itu kerana terlalu banyak aktiviti-aktiviti tahun seperti itu diadakan oleh beberapa syarikat di sana.
kome nak cuba tak? boleh mengeratkan silaturahim tau. hahahhaa :lol: :lol: :lol: :lol:
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by zylajasmine » Thu Dec 27, 2018 7:23 am

Bismillah..

Sahabat
Waktu telah sebulat suara mengajarkan kita
Bahawa di dunia ini tiada yang abadi

Kita membesar bersama jalinan memori
Mimpi kelmarin rasanya masih pekat dalam ingatanku
Bercanda tak ingat dunia
Hanya dunia kita kita

Tatkala fajar menghulurkan salam pertemuan
Senja semalam telah melambai kesedihan
Kita seka air mata keharuan
Dewasalah kita mengharung renangan realiti

Waktu memaksakan sebuah perpisahan
Kutitipkan jagaan Allah bersamamu
Sekalung doa kuselit untaian kasih
O Allah,, tolong jagakan dia
Kami akan berpisah tak lama lagi

Alunan lagu yang pernah kita mainkan
Tidak akan pernah luput dari ingatan kecilku
Kau menyembunyikan rasa
Dan aku pantas meneka

Mungkin kita bukan sekadar teman
Tapi saling menyelamat di akhirat suatu hari
Ukhwahkan ikatan ini
Lillahi
Aku takkan pernah sanggup
Melihat kau sakit walau sedikit
Kerna detak jantung ini turut berkongsi
Rasa yang sama

Cumanya di dunia
Kita perlu mencurah pengorbanan
Mewarnai hari hari dengan corakan tarbiyah
Mengharum dunia dengan coretan da’wah

Sahabat
Rawatlah
Sembuhlah

Ummat ini tanda kisah kita
Sebagai teman dalam perjuangan
Salam rindu
Salam sayang

P/s :
Kirimkan puisi ini pada teman kalian yang kalian rindui, dan mungkin sudah lama tak bertemu😊.

0841 hours
12 Disember 2018

#cikkembang

@budaktarbiah
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by zylajasmine » Tue Jan 01, 2019 11:04 pm

⚪ Ada kenangan yang perlu disimpan..
Ada kenangan yang perlu dilupakan..
Sesuatu yang hadir sebahagian daripada kenangan jangan pula dihadirkan semula dalam kehidupan kita hari ini. Lebih² lagi ia melibatkan dosa² yang pernah kita lakukan.

⚪ Jangan sesekali kita ceritakan tentang dosa yang telah kita lakukan suatu ketika dulu kepada orang lain. Paling tidak, ada 2 sebabnya :

⚪ Dosa bukan untuk diceritakan, bukan juga untuk dibanggakan. Dosa mestilah ditutup sebagaimana Allah telah menutupinya. Membuka dosa yang telah ditutupiNya merupakan dosa juga.

⚪ Manusia, bila mana dia mengetahui rahsia dan aib saudaranya, dia sesekali tidak akan pernah melupakannya. Tak kiralah kita sudah menyesal dan bertaubat sekali pun tetap dia akan ingat dosa dan aib kita. Bila jadi begitu, hubungan akan menjadi dingin dan sulit pada masa akan datang.

⚪ Justeru, sekiranya kita punya dosa, simpanlah ia sendiri dan mohonlah ampun kepada Allah supaya Allah ampunkan dosa kita dan tutup dosa kita di dunia dan juga di akhirat.

"RENUNGAN ISYAK."
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 21
Posts: 3870
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 19 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by Nursahirah74 » Tue Jan 01, 2019 11:18 pm

zylajasmine wrote:
Sun Dec 02, 2018 6:08 pm
Tampar Rakan Kerja Mengeratkan Silaturahim

Bagi mengeratkan hubungan sesama pekerja agar mereka lebih produktif bekerja, ada pelbagai acara yang dilakukan oleh sesebuah syarikat.

Namun, aktiviti untuk mengeratkan silaturahim pekerja di China ini agak berbeza dan unik apabila mereka diarah tampar rakan sekerja untuk tujuan eratkan hubungan sesama mereka. Acara tersebut diadakan di Nanchang, Jiangxi bagi meraikan ulang tahun ke-14 salun kecantikan Jinhuayuan, lapor SCMP.

Rakaman tersebut menunjukkan 12 orang pekerja di sebuah salun kecantikan melutut di atas pentas dan menampar sesama mereka. Menurut seorang pekerja salun itu, aktiviti seperti itu bagus untuk mengeratkan semangat berpasukan dalam kalangan pekerja.

Ia bukanlah sesuatu yang baru di negara itu kerana terlalu banyak aktiviti-aktiviti tahun seperti itu diadakan oleh beberapa syarikat di sana.
kome nak cuba tak? boleh mengeratkan silaturahim tau. hahahhaa :lol: :lol: :lol: :lol:

Haha kalau buat mahu semua gaduh nanti :lol: :lol:
❤️ara 🐼

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4274
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times
Gender:

PINGAT

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Post by zylajasmine » Wed Jan 02, 2019 1:39 pm

Nursahirah74 wrote:
Tue Jan 01, 2019 11:18 pm
zylajasmine wrote:
Sun Dec 02, 2018 6:08 pm
Tampar Rakan Kerja Mengeratkan Silaturahim

Bagi mengeratkan hubungan sesama pekerja agar mereka lebih produktif bekerja, ada pelbagai acara yang dilakukan oleh sesebuah syarikat.

Namun, aktiviti untuk mengeratkan silaturahim pekerja di China ini agak berbeza dan unik apabila mereka diarah tampar rakan sekerja untuk tujuan eratkan hubungan sesama mereka. Acara tersebut diadakan di Nanchang, Jiangxi bagi meraikan ulang tahun ke-14 salun kecantikan Jinhuayuan, lapor SCMP.

Rakaman tersebut menunjukkan 12 orang pekerja di sebuah salun kecantikan melutut di atas pentas dan menampar sesama mereka. Menurut seorang pekerja salun itu, aktiviti seperti itu bagus untuk mengeratkan semangat berpasukan dalam kalangan pekerja.

Ia bukanlah sesuatu yang baru di negara itu kerana terlalu banyak aktiviti-aktiviti tahun seperti itu diadakan oleh beberapa syarikat di sana.
kome nak cuba tak? boleh mengeratkan silaturahim tau. hahahhaa :lol: :lol: :lol: :lol:

Haha kalau buat mahu semua gaduh nanti :lol: :lol:
Bukan ke kome memang dah selalu buat.. Hahahaha. Buat la tarik2 tudung.. Hahahahaah
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”