Active Topics

Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 29
Posts: 4442
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by zylajasmine » Wed Nov 28, 2018 10:25 am

Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..


fazia ingat lagi, dulu atap ni bocor2 . budak lelaki selalu gak mandi air hujan . bila ribut petir rasa macam nak tercabut jugaklah atap rumah tu hehehe :P :P
alhamdulillah sekarang semuanya selesa. Terima kasih kepada semua yang membantu asrama ni darpda pertolongan penghuni asrama sehinggalah tetamu nuruliman :D
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 29
Posts: 4442
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by zylajasmine » Wed Nov 28, 2018 10:26 am

Image
ni pulak asrama budak perempuan dan dewan makan.. ha.. kalau bijak bestari.. mana satu asrama nya.. ??
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 63
Posts: 3547
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by Paktam » Wed Nov 28, 2018 10:44 am

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..
Alhamdulillah..bersyukur apa ada
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 63
Posts: 3547
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by Paktam » Wed Nov 28, 2018 10:45 am

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:26 am
Image
ni pulak asrama budak perempuan dan dewan makan.. ha.. kalau bijak bestari.. mana satu asrama nya.. ??
Asrama belah kanan
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

User avatar
Ikasnow
Ahli Forum
Leftenan Muda
Leftenan Muda
Malaysia
Posts in topic: 6
Posts: 918
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:14 am
Mood:
Has thanked: 5 times
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by Ikasnow » Wed Nov 28, 2018 10:53 am

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..
ohhh . cantik lah rumah tu . budk perempuan pun macam tu juga ke ?
💚iqa💚

User avatar
Ikasnow
Ahli Forum
Leftenan Muda
Leftenan Muda
Malaysia
Posts in topic: 6
Posts: 918
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:14 am
Mood:
Has thanked: 5 times
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by Ikasnow » Wed Nov 28, 2018 10:56 am

Paktam wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:44 am
zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..
Alhamdulillah..bersyukur apa ada
haahkan alhamdulilah lah dah ada katil .
💚iqa💚

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 32
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by Nursahirah74 » Wed Nov 28, 2018 10:58 am

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:26 am
Image
ni pulak asrama budak perempuan dan dewan makan.. ha.. kalau bijak bestari.. mana satu asrama nya.. ??


Saya rasa belah kiri kot 😊 betul tak
❤️ara 🐼

User avatar
napisah
Global Moderator
Global Moderator
Sarjan
Sarjan
Negeri Kedah, Malaysia
Posts in topic: 2
Posts: 279
Joined: Wed Nov 21, 2018 11:35 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by napisah » Wed Nov 28, 2018 11:01 am

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..

Syukur alhamdulillah dh banyak perubahan.
Tapi rasanya zaman ni lagi Best kan zyla.

User avatar
napisah
Global Moderator
Global Moderator
Sarjan
Sarjan
Negeri Kedah, Malaysia
Posts in topic: 2
Posts: 279
Joined: Wed Nov 21, 2018 11:35 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by napisah » Wed Nov 28, 2018 12:00 pm

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:26 am
Image
ni pulak asrama budak perempuan dan dewan makan.. ha.. kalau bijak bestari.. mana satu asrama nya.. ??

Sebelah kanan yang depan. Yg belakang tu rumah m. cik Ina. Sebelah kiri tu dewan.

User avatar
sallehB
Forum Moderator
Forum Moderator
Ahli Baru
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 1
Posts: 10
Joined: Wed Nov 28, 2018 12:50 pm
Mood:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by sallehB » Wed Nov 28, 2018 1:07 pm

saya pernah pergi sana sewaktu Nurul Iman masih berkeadaan begini hujung tahun 2006, syabas nurul iman

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”