Active Topics

Putera Puteri Ku

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
Matasepet
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 47
Posts: 1631
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: Putera Puteri Ku

Post by Matasepet » Wed Jun 12, 2019 11:49 pm

nananazeri wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:48 pm
Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:43 pm
Nk tanye ..kalau kita tengok Matahari buta tak Mata kita?😁
Tak buta tapi rabun la
Ye ke rabun je
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

User avatar
nananazeri
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 9
Posts: 1606
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:33 am
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Gender:

Re: Putera Puteri Ku

Post by nananazeri » Wed Jun 12, 2019 11:53 pm

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:49 pm
nananazeri wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:48 pm
Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:43 pm
Nk tanye ..kalau kita tengok Matahari buta tak Mata kita?😁
Tak buta tapi rabun la
Ye ke rabun je
Yela
Nn🙈💜

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 70
Posts: 4028
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Putera Puteri Ku

Post by Nursahirah74 » Sun Aug 04, 2019 2:31 am

bile nak pegi lagi cheeky tots
❤️ara 🐼

Matasepet
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 47
Posts: 1631
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: Putera Puteri Ku

Post by Matasepet » Sun Aug 04, 2019 1:35 pm

Nursahirah74 wrote:
Sun Aug 04, 2019 2:31 am
bile nak pegi lagi cheeky tots
Tahun depan selepas Hari raya😂
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 70
Posts: 4028
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Putera Puteri Ku

Post by Nursahirah74 » Sun Aug 04, 2019 3:40 pm

Matasepet wrote:
Sun Aug 04, 2019 1:35 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun Aug 04, 2019 2:31 am
bile nak pegi lagi cheeky tots
Tahun depan selepas Hari raya😂
pandai la kamu
❤️ara 🐼

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 125
Posts: 4464
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Putera Puteri Ku

Post by zylajasmine » Mon Aug 12, 2019 6:17 pm

Nursahirah74 wrote:
Sun Aug 04, 2019 3:40 pm
Matasepet wrote:
Sun Aug 04, 2019 1:35 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun Aug 04, 2019 2:31 am
bile nak pegi lagi cheeky tots
Tahun depan selepas Hari raya😂
pandai la kamu
tak de pergi mana-mana kalau kome tak post kat forum ni..
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 70
Posts: 4028
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Putera Puteri Ku

Post by Nursahirah74 » Tue Aug 13, 2019 8:25 pm

zylajasmine wrote:
Mon Aug 12, 2019 6:17 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun Aug 04, 2019 3:40 pm
Matasepet wrote:
Sun Aug 04, 2019 1:35 pm


Tahun depan selepas Hari raya😂
pandai la kamu
tak de pergi mana-mana kalau kome tak post kat forum ni..


ooouuhh , kena post banyak2 baru bole pegi mana2
❤️ara 🐼

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 125
Posts: 4464
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Putera Puteri Ku

Post by zylajasmine » Wed Aug 14, 2019 9:52 am

Nursahirah74 wrote:
Tue Aug 13, 2019 8:25 pm
zylajasmine wrote:
Mon Aug 12, 2019 6:17 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun Aug 04, 2019 3:40 pm


pandai la kamu
tak de pergi mana-mana kalau kome tak post kat forum ni..


ooouuhh , kena post banyak2 baru bole pegi mana2
Yelah. Tak de duit. Kome pun bukan nak tolong famous kan asrama. Dengan cara macam ni la. Orang senang cari kita. Nak suruh kome kutip derma depan bank tu kome nak ke?
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 70
Posts: 4028
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Putera Puteri Ku

Post by Nursahirah74 » Thu Aug 15, 2019 1:08 pm

zylajasmine wrote:
Wed Aug 14, 2019 9:52 am
Nursahirah74 wrote:
Tue Aug 13, 2019 8:25 pm
zylajasmine wrote:
Mon Aug 12, 2019 6:17 pm


tak de pergi mana-mana kalau kome tak post kat forum ni..


ooouuhh , kena post banyak2 baru bole pegi mana2
Yelah. Tak de duit. Kome pun bukan nak tolong famous kan asrama. Dengan cara macam ni la. Orang senang cari kita. Nak suruh kome kutip derma depan bank tu kome nak ke?


ouh dengan cara itu asrama bole famous erk 🧐🧐🧐
❤️ara 🐼

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 125
Posts: 4464
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Putera Puteri Ku

Post by zylajasmine » Thu Aug 15, 2019 1:37 pm

Nursahirah74 wrote:
Thu Aug 15, 2019 1:08 pm
zylajasmine wrote:
Wed Aug 14, 2019 9:52 am
Nursahirah74 wrote:
Tue Aug 13, 2019 8:25 pm




ooouuhh , kena post banyak2 baru bole pegi mana2
Yelah. Tak de duit. Kome pun bukan nak tolong famous kan asrama. Dengan cara macam ni la. Orang senang cari kita. Nak suruh kome kutip derma depan bank tu kome nak ke?


ouh dengan cara itu asrama bole famous erk 🧐🧐🧐
Yelah. Kalau kome tak post. Jadi orang tak tahu la wujudnya asrama ni. Asa ngerti Sik buk.
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”