Active Topics

Muzik atau lagu kegemaran

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 72
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Nursahirah74 » Mon Apr 01, 2019 12:16 am

mawarmerah wrote:
Mon Apr 01, 2019 12:13 am
Matasepet wrote:
Sat Mar 30, 2019 9:23 pm
mawarmerah wrote:
Sat Mar 30, 2019 12:03 pm


Kalau nk real punya santai jom minum kopi kt warung
Zaman bile.kat warung..org kat mamak😂
Nk ke tak nak lepak mamak klau tanak .............

Part Chorus dia macam mana 😂😂
❤️ara 🐼

Iskandar
Ahli Forum
Koperal
Koperal
Malaysia
Posts in topic: 9
Posts: 215
Joined: Tue Dec 25, 2018 6:36 pm
Has thanked: 9 times

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Iskandar » Sun Apr 14, 2019 3:16 am

Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
muzik saya suka lagu senyum lagu kegemaran saya suka lagu percaya asad motawh :mrgreen:

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 72
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Nursahirah74 » Sun Apr 14, 2019 11:03 am

Iskandar wrote:
Sun Apr 14, 2019 3:16 am
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
muzik saya suka lagu senyum lagu kegemaran saya suka lagu percaya asad motawh :mrgreen:

Bukan Haqiem Rusli ke? 😂😂
❤️ara 🐼

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 55
Posts: 4442
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by zylajasmine » Sun May 12, 2019 10:49 am

Nursahirah74 wrote:
Sun Apr 14, 2019 11:03 am
Iskandar wrote:
Sun Apr 14, 2019 3:16 am
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
muzik saya suka lagu senyum lagu kegemaran saya suka lagu percaya asad motawh :mrgreen:

Bukan Haqiem Rusli ke? 😂😂
adakah iskandar berangan dia ada rupa macam deme tu ? hahaha :lol:
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 72
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Nursahirah74 » Sun May 12, 2019 2:09 pm

zylajasmine wrote:
Sun May 12, 2019 10:49 am
Nursahirah74 wrote:
Sun Apr 14, 2019 11:03 am
Iskandar wrote:
Sun Apr 14, 2019 3:16 am

muzik saya suka lagu senyum lagu kegemaran saya suka lagu percaya asad motawh :mrgreen:

Bukan Haqiem Rusli ke? 😂😂
adakah iskandar berangan dia ada rupa macam deme tu ? hahaha :lol:

HAHAHA :lol: :lol: maybe rasanya
❤️ara 🐼

Iskandar
Ahli Forum
Koperal
Koperal
Malaysia
Posts in topic: 9
Posts: 215
Joined: Tue Dec 25, 2018 6:36 pm
Has thanked: 9 times

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Iskandar » Sun May 19, 2019 12:59 am

Nursahirah74 wrote:
Sun Apr 14, 2019 11:03 am
Iskandar wrote:
Sun Apr 14, 2019 3:16 am
Faizrosdi03 wrote:
Sun Jan 13, 2019 3:03 pm
Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉
muzik saya suka lagu senyum lagu kegemaran saya suka lagu percaya asad motawh :mrgreen:

Bukan Haqiem Rusli ke? 😂😂
saya suka banyak lagu

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 72
Posts: 4022
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Nursahirah74 » Fri May 24, 2019 11:34 pm

Memandangkan kita berada di Bulan Ramadan kan
..lagu Ramadhan apa yg paling seronok bgi korang 😀
❤️ara 🐼

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 73
Posts: 3547
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Paktam » Sun May 26, 2019 12:50 pm

Nursahirah74 wrote:
Fri May 24, 2019 11:34 pm
Memandangkan kita berada di Bulan Ramadan kan
..lagu Ramadhan apa yg paling seronok bgi korang 😀
Ramadan tiba..tiba tiba Ramadan tiba tiba ramadan
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

Matasepet
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 49
Posts: 1631
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Matasepet » Sun May 26, 2019 1:01 pm

Paktam wrote:
Sun May 26, 2019 12:50 pm
Nursahirah74 wrote:
Fri May 24, 2019 11:34 pm
Memandangkan kita berada di Bulan Ramadan kan
..lagu Ramadhan apa yg paling seronok bgi korang 😀
Ramadan tiba..tiba tiba Ramadan tiba tiba ramadan
Tu bukan ultras buat ke😂
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 73
Posts: 3547
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Post by Paktam » Sun May 26, 2019 2:26 pm

Matasepet wrote:
Sun May 26, 2019 1:01 pm
Paktam wrote:
Sun May 26, 2019 12:50 pm
Nursahirah74 wrote:
Fri May 24, 2019 11:34 pm
Memandangkan kita berada di Bulan Ramadan kan
..lagu Ramadhan apa yg paling seronok bgi korang 😀
Ramadan tiba..tiba tiba Ramadan tiba tiba ramadan
Tu bukan ultras buat ke😂
Ultras utk pasukan mne
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”