Active Topics

Search found 1606 matches

by nananazeri
Thu Jun 13, 2019 12:03 am
Forum: Pencegahan Penyakit
Topic: Demam Campak
Replies: 8
Views: 929
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Demam Campak

feyaa27 wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:28 pm
Ikasnow wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:25 pm
feyaa27 wrote:
Sun Feb 10, 2019 5:48 pm






Memang la sakit ..😣😮

kann , bila kena demam campak memang sakit gila 😂



Betul tu.... Saya tak pernah kena lagi
Sama LA saya pon take pernah
by nananazeri
Thu Jun 13, 2019 12:00 am
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: Andai Dapat Ku Undurkan Masa
Replies: 357
Views: 25250
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:46 pm
nananazeri wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:33 pm
Paktam wrote:
Sun May 19, 2019 11:17 am


Insyaallah.. Kami tk jnji tpi kami akan Cuba yg trbaik
Betul tu akk insyaallah
Aku Pon taktau keputusan Aku macam nih..Aku DH buat Yang terbaik DH untuk diri Aku sendiri🙂ape Yang Aku dapat ..Aku terima..Aku bersyukur..selebihnye terpulang kepad Allah😌🙂
Betul tu ap in pon kita redho
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:56 pm
Forum: Aktiviti Rumah Nurul Iman
Topic: BERSAMA PELAJAR POLITEKNIK UNGKU OMAR 19.9.19
Replies: 241
Views: 18590
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: BERSAMA PELAJAR POLITEKNIK UNGKU OMAR 19.9.19

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:48 pm
nananazeri wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:29 pm
feyaa27 wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:27 pm





Memang cantik bahasa tu kan :lol:
Eh sorry sikit tak langsung
Ape Yang tak langsung...siaran langsung ade lah😂😂😂
Eh dia ni pandai gurau
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:55 pm
Forum: Hobi
Topic: Pakar Travel
Replies: 103
Views: 9179
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Pakar Travel

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:49 pm
nananazeri wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:30 pm
Nursahirah74 wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:27 pm


dpat duit raya bnyak tak
Abis dh Abis hahahaha
Tudia libang je habis..huhuhu
Hehehehe mne ad libang
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:53 pm
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: Putera Puteri Ku
Replies: 330
Views: 23293
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Putera Puteri Ku

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:49 pm
nananazeri wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:48 pm
Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:43 pm
Nk tanye ..kalau kita tengok Matahari buta tak Mata kita?😁
Tak buta tapi rabun la
Ye ke rabun je
Yela
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:52 pm
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: SANTAPAN MINDA
Replies: 168
Views: 12675
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: SANTAPAN MINDA

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:50 pm
nananazeri wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:43 pm
Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:41 pm


Insyallah saya tegur kawan kawan saya😀
Adam dh LA cpt lupa
Jangn Di tegur macam tuh😂
Ye LA yela
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:48 pm
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: Putera Puteri Ku
Replies: 330
Views: 23293
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Putera Puteri Ku

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:43 pm
Nk tanye ..kalau kita tengok Matahari buta tak Mata kita?😁
Tak buta tapi rabun la
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:43 pm
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: SANTAPAN MINDA
Replies: 168
Views: 12675
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: SANTAPAN MINDA

Matasepet wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:41 pm
zylajasmine wrote:
Sat May 25, 2019 6:09 pm
Awak.. Janji ya. Kita sama sama usaha ke arah yang lebih baik.

Kalau saya lalai, tegur saya.
Kalau saya lupa , tegur saya.
Kalau saya salah, tegur saya.

😊


Tapi korang bukan nak saling menegur pun kan 😑😑😑
Insyallah saya tegur kawan kawan saya😀
Adam dh LA cpt lupa
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:41 pm
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: Sahabatku Sahabatmu Jua
Replies: 160
Views: 10234
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Sahabat lebih penting kalau tiada sahabat siapa teman kita :) Betul tu..sahabat susah nk cari...lebih baik kita jage sahabat kita😊 family yang susah dicari.. sahabat tu mana-mana pun boleh jumpa sahabat..ada yang macam jin ada yang macam hantu.. sama je.sebab sahabat tu manusia. manusia boleh berub...
by nananazeri
Wed Jun 12, 2019 11:34 pm
Forum: Hobi
Topic: Kongsi Resepi
Replies: 255
Views: 16021
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Kongsi Resepi

https://i.ibb.co/hBXwRhQ/photo-2019-05-12-11-01-40.jpg resepi roti jala.. 1. 3 cawan tepung gandum. 2. 1 biji telur 3. sedikit garam 4. pewarna kuning 5. 3 cawan air.. Cara membuatnya.. 1. Masukkan semua bahan ke dalam bekas. 2. Kacau rata dan seterusnya bland.( Senang baru x berketul) 3. Tapis adu...

Go to advanced search